BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

48 days to go

Hello blog,
lama sungguh xsinggah sini, bz mungkin, atau lebih tepat lagi, aku sudah ketandusan idea,
sebab dalam kepala hotak aku sekarang cuma tertumpu pada 1 april,
"eh ada apa dengan 1 april sidot"? ade april FOOL, haha...

Okeh pada tarikh entry ini ditulis ade lebih kurang 48 hari lagi untuk ke 31 march, errrr, secara jujurnya, aku ada banyak DRAFT entry,
heeee, kan telah diberitahu, oleh sebab kekangan masa dan juga ketandusan idea, haha

Mesti semua orang nak tahu pasal persiapan kan?
"eh sidot, ko ingat lo lisa surihani and yusri yang orang nak tau pasal persiapan?"
hahah, ok lah, semua berjalancar seperti yang dikehendaki, alhamdulilah,

Eh tgk, idea dah ilang, korang bagi aku idea boleh tak?
ok la aku akhirkn entry merepek ini dengan wasalam,
hahahahhaha, aku bosan sebenarnyer nih,
entry dipos menggunakan lappy opis, agaagaga



10 feb 2012