BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Terima Kasih

Ya allah,
terima kasih,
kau kurniakan aku sahabat yang berhati mulia,
keluarga yang sangat mengambil berat,
kekasih yang baik hati,

Dear Sahabat,
tak perlu aku mention nama disini,
kamu semua berhati mulia,
terima kasih,
aku tak terbalas jasa kamu semua,
semoga allah sahaja yang balas,

Terima kasih sahabat,
sejak dari zaman aku belajar lagi,
bila masa aku di duga dengan sedikit sakit,
alhamdulilah, aku dibantu oleh sahabat2 yang berhati mulia,
sekali lagi, TERIMA KASIH SAHABAT,

Bukan niat aku nak menyusahkan,
bukan niat aku nk belas kasihan dari kalian,
tapi percayalah, dugaan allah datang pada bila2 masa,
jika kita sudah tidak diduga, demikian,hidup tidak sempurna lagi,

Terima kasih sahabat,
hari ini hari aku susah,
esok lusa, jika ada sahabat yang susah,
insyaAllah, allah beri aku kekuatan bantu mereka pula,
TERIMA KASIH SAHABAT,

Terima kasih keluarga,
ya allah, aku beruntung dapat keluarga yang sangat mengambil berat,
ketika aku membuka mata setelah diperiksa doktor,
ku lihat abg long sudah berada disisi,
ya allah, sebak dada, mana nak jumpa seorang abang yang begitu,
dari PWTC, dia memecut motornya hingga ke sungai Buloh,
TERIMA KASIH ABG LONG,

Dikala kepala pening-pening lalat,
kak dayah sudah disisi,
TERIMA KASIH KAK DAYAH DAN SUAMI,
jauh juga kamu berdua datang ke sungai buloh,
terima kasih,

Terima Kasih Kak ayu,
orang pertama yang mendapat berita,
Terima kasih mama, hingga menitiskan air mata kerisauan,
terima kasih abah, berjaga hingga ke larut malam, pastikan aku tidur nyeyak

Terima Kasih KEKASIH
Terima kasih awk atas kerisauan yang awk tunjuk,
awak call sana sini, awak bbm,
sori awk, kte xreply, xdaya nak reply,
terima kasih awk, sbb kita tau awk syg kita,
kita tau awk tak nak kita sakit,
TERIMA KASIH,
kita tak harap awk dtg, kita tau awk jauh,


Percayalah, jika kita berbuat baik dengan orang, insyallah, akan ada insan mulia yang tampil membantu, dikala kita kesusahan.....

Terima Kasih,

19 Jan 2012