BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

alhamdulilah positif

terima kasih ya allah,
kau memberi rezeki,
syukur......

tiada yang lebih menggembirakan pasangan suami isteri
pabila si isteri disahkan hamil,

bermula kisah apabila aku dengan kadar tiba2 demam,
mc 2 hari, selera makan juga hilang, lgsg xmahu makan,
ketika itu masih belum syak apa2
sehinggalah incik P lambat mari selama 4hari,
atas nasihat kakak, aku pergi ke watson membeli pregnancy test,

dan hasilnye, alhamdulilah, positif

                                                              ini hasil aku buat sendiri

ini hasil pergi klinik, alhamdulilah....


                                 kebetulan luqman ade di KL, best dilayan seperti princess, heeeeeee


tapi, didalam kegembiraan, tiba2 kami dikejutkan degan 1 berita, arghhh pagi subuh 9 may 2012, tiba2 aku bleeding, mahu tak terkejut, ku gegar suami, suruh bangun, time tue aku hanya mampu menangis sebab terkejut, jam 6 pagi sampai di dewan bersalin hospital ampang,


setelah pemeriksaan dilakukan, dan scan, alhamdulilah, janin masih kelihatan, aku menarik nafas lega, doc menasihatkan aku berehat tanpa melakukan kerja2 berat kerana aku lemah, mana kau xlemah sidot, makan pown kau xnak, bukan aku xnak makan, tapi tidak boleh masuk

                                    
                             itu dia, mc untuk 14 hari, doc menyuruh aku supaya berehat

ya allah, semoga aku terus tabah dalam melayari tempoh 9 bulan sehingga ke detik untuk melahirkan seorang khalifah kedunia ini, yer 1 benda lagi, aku perlu tabah untuk mengahadapi kemungkinan dimana aku perlu ke hospital sorang2, aku faham kerja luqman, aku faham, jadi isteri tentera perlu berhati kental, perlu berdikarai, yeay.....sekian....


11 may 2012

1st entry as preggy mummy,