BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Curi Kasut

Tajuk entry nak gempak jela ko sidot....

Tara.....
Ada cerita disebalik kasut ni, sebenarnyer, aku nampak ada sorang pengantin pakai kasut ni time dinner di Al-Rawsha bulan lepas, time tue si pengantin bersiap di surau, aku pown tengok la dia bersiap, sekali terpandang akan kasut yang dia nak sarung tue, paappp, terus jatuh cinta pandang pertama, terus nak buat muka tak malu p tanya.

Eh tapi aku xgila nk pegi tanya, cuma tiba2 buat2 dekat kat pengantin tue dan ternampak dia pegang kotak ini

So aku tau mana dia beli, pantas google ade branch, okeh ada di alamanda, dan ketika beli merupakan hari anniversarry jadinya aku minta sebagai hadiah, so pau MLH, aku bajet RM300, lebih aku xmampu, so ble sampai di Alamanda, terus nampak and grab, heeee, promoter tue kata, every outlet come with 1 size, untung kasut nih masih rezeki aku, ade pula size 6, syukur....


Nota Kaki,
sori cik pengantin al-rawsha, aku curi kasut cantik ko, tapi curi idea jer, beli dikedai, heeee


15 march 2012